Mövzu: Ven diaqramının tətbiqi ilə məsələ həlli
Standartlar: 1.1.4. İki sonlu
çoxluğun birləşməsini və kəsişməsini tapır.
Dərsin məqsədi.
1) Müəyyən
qanunauyğunluqlara əsasən verilmiş çoxluqları yazır.
2) Çoxluqların kəsişməsini və birləşməsini
tapır.
3) İki çoxluğun kəsişməsini və birləşməsini
Ven diaqramlari ilə təqdim edir.
4) Çoxluqlara aid məsələləri Ven
dioqramının tətbiqi ilə həll edir.
Dərsin tipi: İnduktiv
İş formaları: Fərdi iş, cütlərlə iş.
Üsulları: Müzakirə, beyin həmləsi.
İnteqrasiya: Həyat bilgisi, azərbaycan dili, çoxluqlara
aid mövzular
Resurslar: dərslik, iş vərəqləri,
kompyuter, proyektor
Dərsin mərhələləri:
Motivasiya, problemin qoyuluşu
Kiçik bir hekayə
oxuyuram.
Həyat
Tanrı
yaratdığı varlıqları müxtəlif çoxluqlarda yerləşdirərək həyat kürəsini
nizamladı. Zamanla çoxluqlar birləşərək böyümək, kəsişərək ortaq nəticəyə gəlib
zamana hakim olmaq istədilər. Lakin, nə qədər genişlənsələr də dairəvi məkanın
elementi olaraq təkrarlanan zamandan asılı oldular. Birləşdikdə fərqli elementlərdən,
kəsişdikdə yalnız ortaq elementlərdən ibarət olduqlarından həyatın-günəşin,
torpağın, havanın, suyun bir hissəsi oldular.
Sinfə aşağıdakı suallarla müraciət
edirəm: