Cümə axşamı, 25.04.2024, 03:30
Mədəniyyət
Salam Qonaq | RSS
Müsabiqə
Təşəkkürlər!
Vergi dostları
Dağlar
Bölmələr
Elm, mədəniyyət və incəsənət [1]
Elm, mədəniyyət və incəsənət
Ədəbiyyat [1]
Bütün ədəbi dövrlər və janrlar
İnternet - şəbəkə ədəbiyyatı [3] Dünya ədəbiyyatı [0]
Təsviri incəsənət [0] İncəsənət [0]
Fəlsəfə [0] Din [0]
Kulturologiya [0] Mədəniyyətin başqa sahələri [0]
Riyaziyyat [4]
Yeni pedaqoji texnologiyalarla
İnformatika [2]
Təqdimatlar [16]
Təqdimatlar
e-Kitabxana [4]
Video [0] Vergi Dostları [1]
Vergilər Nazirliyi
Digərləri [0]
Milli Net
Statistika

Xətdəkilər: 1
Qonaqlar: 1
İstifadəçilər: 0
Главная » Файлы

Всего материалов в каталоге: 32
Показано материалов: 1-10
Страницы: 1 2 3 4 »

Cəmiyyətin gələcək tərəqqisi bir çox cəhətdən indi gənclərimizə nəyi və necə öyrətməyimizdən asılı olacaqdır. 

Heydər Əliyev

 

Milli-mənəvi dəyərlər üzərində qurulan, dünya təhsil sisteminin tələblərinə cavab verən təhsil sistemi cəmiyyətin intelletual səviyyəsinin yüksəlməsində, ölkənin beynəlxalq aləmdə siyasi-iqtisadi mövqeyinin möhkəmlənməsində mühüm rol oynayır və intellektin qalib gəldiyi qlobal cəmiyyətdə dövlətlərin strateji gücünə çevrilir.

Bildiyimiz kimi İKT – nin inkişafı həyatın bütün sahələrində, həmçinin təhsildə qloballaşmanı sürətləndirmişdir. Bu gün qarşımızda duran əsas vəzifə ölkəmizdə zamanın tələblərinə cavab verən, milli-mənəvi dəyərlər, adət-ənələr üzərində qurulan təhsil sistemi formalaşmaq, dünyavi biliklərə malik şəxsiyyət yetişdirməkdir. Ölkəmizdə aparılan təhsil islahatlarını və onların nəticələrini nəzərə alaraq deyə bilərik ki, çətinliklərə baxmayaraq təhsilimiz uğurla irəliləyir.

Cəmiyyətin gələcək tərəqqisi bir çox cəhətdən indi gənclərimizə nəyi və necə öyrətməyimizdən asılı olacaqdır. 

Heydər Əliyev

 

Milli-mənəvi dəyərlər üzərində qurulan, dünya təhsil sisteminin tələblərinə cavab verən təhsil sistemi cəmiyyətin intelletual səviyyəsinin yüksəlməsində, ölkənin beynəlxalq aləmdə siyasi-iqtisadi mövqeyinin möhkəmlənməsində mühüm rol oynayır və intellektin qalib gəldiyi qlobal cəmiyyətdə dövlətlərin strateji gücünə çevrilir.

Bildiyimiz kimi İKT – nin inkişafı həyatın bütün sahələrində, həmçinin təhsildə qloballaşmanı sürətləndirmişdir. Bu gün qarşımızda duran əsas vəzifə ölkəmizdə zamanın tələblərinə cavab verən, milli-mənəvi dəyərlər, adət-ənələr üzərində qurulan təhsil sistemi formalaşmaq, dünyavi biliklərə malik şəxsiyyət yetişdirməkdir. Ölkəmizdə aparılan təhsil islahatlarını və onların nəticələrini nəzərə alaraq deyə bilərik ki, çətinliklərə baxmayaraq təhsilimiz uğurla irəliləyir.

 

Riyaziyyat | Просмотров: 724 | Загрузок: 67 | Добавил: aslan | Дата: 23.09.2014 | Комментарии (2)

Təqdimatda riyaziyyat fənn kurikulumunun tələbləri əsasında vı sinifdə tədris etdiyim, “Faiz” mövzuna aid dərs nümunəsini təqdim edəcəyəm. Dərsin təqdimatını http://portal.edu.az/ saytındakı elektron resurslardan, öz saytımdakı onlayın testdən, əsasən, özüm tərtib etdiyim tapşırıqlardan, riyaziyyat dərsliklərindən və müxtəlif təhsil saytlarından istifadə edərək hazırlamışam.

Materialla ətraflı tanış olmaq üçün təqdimatı yükləyin.

Təqdimatlar | Просмотров: 894 | Загрузок: 124 | Добавил: aslan | Дата: 22.09.2014 | Комментарии (4)

Göygöl rayon Ə.Məmmədov adına Üçtəpə kənd tam orta məktəbin riyaziyyat və informatika müəllimi Quliyeva Nurlan Səəddin qızının   v sinifdə, “Informasiya resursları” mövzusunda tədris edəcəyi açıq dərsin icmalı – Gəncə şəhər 16 saylı tam orta məktəb, Yeni ümumi orta təhsil kurikulumu üzrə təlim, informatika

 

Təqdimatlar | Просмотров: 621 | Загрузок: 42 | Добавил: aslan | Дата: 25.08.2014 | Комментарии (0)


Göygöl rayon Ə.Məmmədov adına Üçtəpə kənd tam orta məktəbin riyaziyyat və informatika müəllimi Quliyeva Nurlan Səəddin qızının   VI sinifdə, "Faiz” mövzusunda tədris edəcəyi açıq dərs


Vergi Dostları | Просмотров: 620 | Загрузок: 316 | Добавил: aslan | Дата: 09.02.2014 | Комментарии (0)

Göygöl rayon Ə.Məmmədov adına Üçtəpə kənd tam orta məktəbin riyaziyyat və informatika müəllimi Quliyeva Nurlan Səəddin qızının 

V sinifdə tədris edəcəyi"Fəza fiqurları” mövzusundakı dərsi 

Təqdimatlar | Просмотров: 2267 | Загрузок: 152 | Добавил: aslan | Дата: 04.12.2013 | Комментарии (0)

Göygöl rayon Ə.Məmmədov adına Üçtəpə kənd tam orta məktəbin riyaziyyat və informatika müəllimi Quliyeva Nurlan Səəddin qızının 
 V sinifdə tədris edəcəyi "Fəza fiqurları” mövzusunda açıq dərsin icmalı 

Təqdimatlar | Просмотров: 1082 | Загрузок: 171 | Добавил: aslan | Дата: 04.12.2013 | Комментарии (0)

            "Heydər Əliyev- 90”
            Elmi-kütləvi məqalələr toplusu

Kitab Yeni Yazarlar və Sənətçilər Qurumu ilə YYSQ Gəncə bölümünün rəhbəri Nurlan Quliyevanın təşəbbüsü, Göygöl Rayon Təhsil şöbəsinin təşkilati, www.kitabxana.net - Milli Virtual Kitabxananın informasiya dəstəyilə bölgə müəllim və şagirdlər arasında keçirilmiş "Heydər Əliyev məktəbi” adlı müsabiqədə qalib gəlmiş məqalələr əsasında hazırlanmış və Azərbaycan xalqının ümummilli lideri Heydər Əliyevin 90 illik yubileyinə həsr olunmuşdur.

e-Kitabxana | Просмотров: 836 | Загрузок: 56 | Добавил: aslan | Дата: 07.06.2013 | Комментарии (0)


V SİNİF - RİYAZİYYAT
MÖVZU: İki tərəf və onlar arasında qalan
 bucağa görə üçbucağın qurulması

Təqdimatlar | Просмотров: 668 | Загрузок: 93 | Добавил: aslan | Дата: 19.02.2013 | Комментарии (0)

Qələm 
Sehirli qələm müstəvidə bir necə xətt çəkdi. Onları nizamlayıb adlandırdı. Birinci xəttə toxunmadı. O kainatın dərinliklərinə doğru sonsuz uzandı. İkinci düz xətti kəsdi. Şüa oldu. Üçüncü düz xətti isə hər iki tərəfdən kəsib parça adlandırdı. Sonsuzluğuna qürrələnən düz xətt şüaya: - Bir bunun boy-buxununa bax! – dedi. – Bir tərəfə uzanaraq mənə tay olmaq istəyir. Unutma sən yarım düz xətsə
n. - Onda iki mən ol! - Şüa cavab verdi.
Düz xətt qatlandı. Bucaq oldu.
- Kor bucaq oldun. 
- Fərqi nədi? Bucaq ortaq təpəli iki şüadır.
- Doğrudu. Amma adı iki şüa deyil, bucaqdır.
Xətt hirslənib tərəflərini açıq saxladı.
- Açıq bucaq oldun. Özünü öymə. Bir dənə düz xətsən.

Təqdimatlar | Просмотров: 739 | Загрузок: 112 | Добавил: aslan | Дата: 19.02.2013 | Комментарии (0)

Mövzu: Ven diaqramının tətbiqi ilə məsələ həlli

Standartlar: 1.1.4. İki sonlu çoxluğun birləşməsini və kəsişməsini tapır.

Dərsin məqsədi.

1) Müəyyən  qanunauyğunluqlara əsasən verilmiş çoxluqları yazır.

2) Çoxluqların kəsişməsini və birləşməsini tapır.

3) İki çoxluğun kəsişməsini və birləşməsini Ven diaqramlari ilə təqdim edir.

4) Çoxluqlara aid məsələləri Ven dioqramının tətbiqi ilə həll edir.

 

Dərsin tipi:  İnduktiv

İş formaları:  Fərdi iş, cütlərlə iş.

Üsulları:  Müzakirə, beyin həmləsi.

İnteqrasiya: Həyat bilgisi, azərbaycan dili, çoxluqlara aid mövzular

Resurslar: dərslik, iş vərəqləri, kompyuter, proyektor

Dərsin mərhələləri:

Motivasiya, problemin qoyuluşu

Kiçik bir hekayə oxuyuram. 

                                                      Həyat
         Tanrı yaratdığı varlıqları müxtəlif çoxluqlarda yerləşdirərək həyat kürəsini nizamladı. Zamanla çoxluqlar birləşərək böyümək, kəsişərək ortaq nəticəyə gəlib zamana hakim olmaq istədilər. Lakin, nə qədər genişlənsələr də dairəvi məkanın elementi olaraq təkrarlanan zamandan asılı oldular. Birləşdikdə fərqli elementlərdən, kəsişdikdə yalnız ortaq elementlərdən ibarət olduqlarından həyatın-günəşin, torpağın, havanın, suyun bir hissəsi oldular.

            Sinfə aşağıdakı suallarla müraciət edirəm:

Riyaziyyat | Просмотров: 681 | Загрузок: 117 | Добавил: aslan | Дата: 10.02.2013 | Комментарии (0)



  


  


  

 

 

Nurlan_Quliyeva's 71 album on Photobucket
Forma
Axtarış
Müəllif: Nurlan Quliyeva. Dizayn və proqramlaşdırma: N.Quliyeva