Mövzu: Ven diaqramının tətbiqi ilə məsələ həlli Standartlar: 1.1.4. İki sonlu çoxluğun birləşməsini və kəsişməsini tapır. Dərsin məqsədi. 1) Müəyyən qanunauyğunluqlara əsasən verilmiş çoxluqları yazır. 2) Çoxluqların kəsişməsini və birləşməsini tapır. 3) İki çoxluğun kəsişməsini və birləşməsini Ven diaqramlari ilə təqdim edir. 4) Çoxluqlara aid məsələləri Ven dioqramının tətbiqi ilə həll edir. Dərsin tipi: İnduktiv İş formaları: Fərdi iş, cütlərlə iş. Üsulları: Müzakirə, beyin həmləsi. İnteqrasiya: Həyat bilgisi, azərbaycan dili, çoxluqlara aid mövzular Resurslar: dərslik, iş vərəqləri, kompyuter, proyektor Dərsin mərhələləri: Motivasiya, problemin qoyuluşu Kiçik bir hekayə oxuyuram. Həyat Tanrı yaratdığı varlıqları müxtəlif çoxluqlarda yerləşdirərək həyat kürəsini nizamladı. Zamanla çoxluqlar birləşərək böyümək, kəsişərək ortaq nəticəyə gəlib zamana hakim olmaq istədilər. Lakin, nə qədər genişlənsələr də dairəvi məkanın elementi olaraq təkrarlanan zamandan asılı oldular. Birləşdikdə fərqli elementlərdən, kəsişdikdə yalnız ortaq elementlərdən ibarət olduqlarından həyatın-günəşin, torpağın, havanın, suyun bir hissəsi oldular. Sinfə aşağıdakı suallarla müraciət edirəm: Ardı liqdəki qoşma fayldadır - http://nuraz.ucoz.ru/load/riyaziyyat/1_sagird_1_komputer_layih_si_c_rciv_sind_hazirladigim_d_rs_numun_si/12-1-0-38
|