Şənbə, 04.05.2024, 10:18
Mədəniyyət
Salam Qonaq | RSS
Müsabiqə
Təşəkkürlər!
Vergi dostları
Dağlar
Bölmələr
Elm, mədəniyyət və incəsənət [1]
Elm, mədəniyyət və incəsənət
Ədəbiyyat [1]
Bütün ədəbi dövrlər və janrlar
İnternet - şəbəkə ədəbiyyatı [3] Dünya ədəbiyyatı [0]
Təsviri incəsənət [0] İncəsənət [0]
Fəlsəfə [0] Din [0]
Kulturologiya [0] Mədəniyyətin başqa sahələri [0]
Riyaziyyat [4]
Yeni pedaqoji texnologiyalarla
İnformatika [2]
Təqdimatlar [16]
Təqdimatlar
e-Kitabxana [4]
Video [0] Vergi Dostları [1]
Vergilər Nazirliyi
Digərləri [0]
Milli Net
Statistika

Xətdəkilər: 1
Qonaqlar: 1
İstifadəçilər: 0
Главная » Файлы » Riyaziyyat

“1 şagird:1 kompüter” layihəsi çərçıvəsində hazırladığım dərs nümunəsi
[ Скачать с сервера (637.8 Kb) ] 10.02.2013, 10:51


Dərsin mərhələləri:

Motivasiya, problemin qoyuluşu

Kiçik bir hekayə oxuyuram. 

                                                      Həyat
         Tanrı yaratdığı varlıqları müxtəlif çoxluqlarda yerləşdirərək həyat kürəsini nizamladı. Zamanla çoxluqlar birləşərək böyümək, kəsişərək ortaq nəticəyə gəlib zamana hakim olmaq istədilər. Lakin, nə qədər genişlənsələr də dairəvi məkanın elementi olaraq təkrarlanan zamandan asılı oldular. Birləşdikdə fərqli elementlərdən, kəsişdikdə yalnız ortaq elementlərdən ibarət olduqlarından həyatın-günəşin, torpağın, havanın, suyun bir hissəsi oldular.

            Sinfə aşağıdakı suallarla müraciət edirəm:

            Ardı qoşma fayldadır.

Категория: Riyaziyyat | Добавил: aslan
Просмотров: 683 | Загрузок: 117 | Рейтинг: 4.0/2
Всего комментариев: 0
dth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Имя *:
Email:
Код *:


  


  


  

 

 

Nurlan_Quliyeva's 71 album on Photobucket
Forma
Axtarış
Müəllif: Nurlan Quliyeva. Dizayn və proqramlaşdırma: N.Quliyeva