Triqonometrik tənliklərin həlli – X sinif. Dərsin
məqsədi: şagirdlərin "Triqonometrik
tənliklərin həlli”-i haqqındakı biliklərini formalaşdırmaq və tənliklərin
həll üsullarını araşdıraraq onları yeni biliyə çevirmək, şagirdlərin
komandalarda qarşılıqlı fəaliyyətlərini inkişaf etdirməkdir. Dərsin axtarış adlanan birinci hissəsində
qarşıya qoyduğum məqsəd, şagirdlərini tənlik və triqonometriya haqqındakı
biliklərini möhkəmləndirərək onları əlaqəli
şəkildə inkişaf etdirmək idi. Mövzu çox geniş və ağır olduğundan əsas məqamlara
baxmağı, düsturları xatırlamaq uçün qaydalardan istifadə etməyi tapşırıram. Mövzunu
adı ilə əlaqədar olaraq açar sözlərimiz triqonometriya və tənlik olur. İlk
sualım belə oldu.