Mövzu: Nöqtə, düz xətt,
müstəvi, şüa və parça anlayışları.
Standartlar: 3.1.1 Nöqtə, düz xətt, müstəvi, şüa,
parça anlayışları ilə tanışlığını nümayiş etdirir.
Məqsəd.
1) Nöqtə, düz xətt, müstəvi, parça və şüa
anlayışlarını izah edir.
2) Düz xətdən parça və şüa ayırmağı bacarır və onu adlandırır.
İnteqrasiya: həyat bilgisi, təbiətşünaslıq
fənləri, çoxluqlar mövzusu.
İş forması: qruplarla iş.
Üsullar: suallar, ven
dioqramı.
Resuslar: dərslik, iş dəftəri,
sinif testi, kompyuter.
Dərsin mərhələləri:
1) Motivasiya
(suallar)
Salamlaşıram. "Nöqtə” adlı kiçik bir hekayə oxuyuram.
Nöqtə qələmdən süzülüb müstəvi üzərindəki nöqtələr
çoxluğuna düşdü. O zirvəyə çatmaq arzusu ilə düz xətt boyunca irəlilədi. Lakin,
xətt uzanaraq, müstəvi sonsuz genişlənərək nöqtənin istəyini əlçatmaz etdi.Nöqtə
küskünləşib bir parçada var-gəl etdi.
Az keçmiş nöqtə özündə güc tapıb:
- Arzular sonda ölür!-dedi və müstəvidən qopub
arzularının qanadlarında səmaya qalxdı.
Suallar metodundan istifadə edərək şagirdlərdən hekayədə
hansı anlayışları gördüklərini soruşuram.
1) Hekayədə hansı anlayışlar var?
2) Sonsuz uzanız və sonsuz genişlənir sözlərini necə
başa düşürsünüz?
3)
Dux xətt və müstəvi haqqında nə deyə bilərsiniz?
4)
Parça və şüa düz xətdən necə alınır?
5)
Çoxluğu neçə başa düşürsünüz?
Tədqiqat sualı: Düz xəttin,
parçanın və şuanın hansı oxşar və fərqli cəhətləri var?
Tədqiqatın
aparılması-ven dioqramı
Şagirdləri 3 qrupa bölüb nöqtə, düz xətt və müstəvi adlandrıram.Qruplara
aşağıdakı tapşırıqları verirəm. Ardı qoşma fayldadır-serverdən yükləmədə
|